Jag ska försöka..

.. Att inte göra de här till ett inlägg med massa gnäll.. 

Men helvete vilken pms jag har! 

Jag är tjurig och låg, blir irriterad för minsta lilla, alla i min närhet ligger risigt till.. Men jag försöker skärpa mig och inte bli sur, är ju faktiskt inte dom som gjort fel, det är bara jag som inte kan styra över mina hormoner just nu.. 

Har du något bra tips mot pms? Alla tips mottaget tacksamt! Orkar inte ha såhär varje månad, jag vill få ett bot mot det.. Eller iaf något som lindrar..

Nu till nåt roligt! 

Jag fick nåt jäkla ryck innan. Jag fick för mig att städa på balkongen! Vilket har behövts länge! Tog dock ingen före bild, men ska se om jag hittar en gammal i telefonen..

Hittade ingen.. 😦 

Iaf, slutresultatet blev såhär ; 

  
Jag är supernöjd! Jag använde dekortejp ifrån gekås uppepå. 🙂 tycker det ser mycket fräschare ut nu och man ser inte skiten lika lätt längre 😉 den stora fördelen är att jag fick bort alla fimpar som låg på i princip hela byrån + tre askkoppar.. Heter lathet! Jag har inte orkat tömma dom så jag har tagit fram en ny istället. 😕 men nu ska jag försöka hålla ordningen som är. 😊 får försöka med de bästa! 😉

Sen fick jag för mig att damma och organisera bokhyllan 😃 

  
Nu är det organiserat.. Bilden nere är  efteråt.Syns tyvärr dåligt men ja, det blev bättre och lådorna står uppepå, nu ska dom bara märkas upp oxå med vad som är i dom. 😃 känner mig stolt över vad jag åstadkom idag utan att eg  behöva. Det är enklast när man bara gör utan några krav. 😊

Klockan pinnar på som vanligt.. Nu blir det sova för hela slanten ❤️ eller ja, först lite Simpsons spel på mobilen. 😉

Godnatt! 

One thought on “Jag ska försöka..

Leave a Reply

