Sminkställ!!

Det är nog bästa köpet på länge.. 

Jag bad min bror köpa såna till mig när han var på gekås. Jag är såld! 

Jag har bättre översikt på mina grejer och vet vad jag har och vart dom är. 😃

  
Har ställt dit nummer två idag. Hade bara en från början uppackad, men insåg att jag har en del smink och mer borstar är på väg från Kina, så jag behöver all förvaring jag kan få. 😃 

Så tips, ska ni till gekås så köp såna ställ om ni har smink överallt! Dom kostar 29.95 styck. ☺️ 

  
Såhär såg de ut innan jag började använda ställ nummer två ^^ inte så vackert va? 😂

Dessutom hittat ännu mer smink från förra lägenheten.. Så nu svämmar de snart över, får lägga de som jag inte använder så ofta i en burk och in i skåpet. 😜

Nu visar klockan att jag ska sova! Upp vid 8 imorn för att invänta vaktmästaren, han ska komma hit nångång mellan 8-16.30.. Yay och sitta och vänta på han.. Men men, det är livet 😉

Sov gott och dröm sött! 
Bonusbild från när jag fick för mig att sminka mig och fota lite;

  

Leave a Reply

