Äntligen är det över ! 

Finns nog ingen som hatar  alla ❤️ dag som jag gör..

Jag tycker det är ett jippo för affärerna.. Det kommer rosor i färger man aldrig ser annars, chokladkakorna /kartongerna blir helt plötsligt formade som ett hjärta, priset på nallarna höjs med 200 %, mflr. 

Jag tycker helt enkelt inte om den, det har en del att göra med att jag blev dumpad på denna dagen för en djävulskt många år sedan. Hade haft en helt underbar dag / kväll och blev sen dumpad på sms. Sen dess tycker jag det är överskattat och sitta och fira upp massa pengar för det är just alla ❤️ dag. Bättre att visa kärlek dom andra 364 dagarna. (365 i år..) 

  
Jag har suttit själv i princip hela dagen, D har  jobbat och jag har jobbat mig igenom min Brevhög, nu ligger det “bara” 4-5 kvar 🙂 jag skrev 6 brev idag 😋 

Iaf, visa att du älskar din käresta alla dagar och inte bara för det är alla ❤️ dag! 

  
Jag har krupit ner i sängen och slagit på fyran där hairspray går, väntar på att få borsta tänderna 🙂

På Återseende! 

wp-1448929952149.jpg

Leave a Reply

