Nya objektiv! 

Kina levererar återigen! 

När jag va på möte i stan imorse kom det en avi att jag skulle hämta ett paket på Ica! D tog med sig de ner till stan. 🙂 vi skulle ändå mötas upp efter mötet. 🙂 

Jag hoppade av på Ica på vägen hem. Och hämtade paketet, ingen blev gladare än jag! Jag jublade hela vägen hem! Mina objektiv jag beställde till kameran kom idag 😃 jag trodde dom skulle komma om tidigast en vecka

  Bilden är lånad från geek. Men jag fick värdens. Bästa grej! Fotade hela vägen hem. 😉 jag är löjligt förtjust i fish eye, och ett av dom var just det! ❤️
  
Jag älskar det! Man får ett helt annat intryck! 😍😃

  
Fick med ett macro med. 😍 ganska svårt och använda men det gick helt okej när jag tog denna bilden. 😊😋 ska dutforska et mer en annan dag 😊😋 På denna bilden är en rot av en orkidée. 🙂 

Nu spela lite till innan vi ska sova! 😊 

På återseende! 

wp-1448845136474.jpg

Leave a Reply

