Secondhand 

Jag älskar secondhand.. De nån annan inte vill ha kvar kanske jag vill ha i mitt hem. 🙂 då är det tur folk lämnar in det istället för att slänga. 🙂

Jag var med D och mamma på #erikshjälpenskene i lördags innan vi drog mot Skåneland igen. Och då hittade jag några småsaker. 🙂 

Bla dessa ljuslyktor; 

   
 
Den stora fastande jag för direkt. Jag tycker den är ful ssamtidigt som den är jättefin. Lite kluven om den,men älskar den ändå. 😉 konstigt nog. 😍

Jag fyllde även på min dvd hylla med tre “nya” filmer. 🙂 har letat efter Lilja 4-ever hur länge som helst. Nu blåser vi snuten är kult så den har en given plats i min hylla. Patrik 1.5 är oxå en riktigt underbar filmen

  
D köpte även en ny handväska till mig, jag behöver absolut inte fler väskor men blev kär så den fick följa med hem med mottot från min sida att jag måste göra mig av med en själv. 😉 

  
Jag faller alltid för väskor med mycket fack och gärna dragkedjor som  dekoration.😍

Tyvärr har vi ganska långt till secondhand här / ligger illa till, så blir inte att man går dit och kollar lika mycket som man gjorde när man bodde i mark,tyvärr.. Men kanske bra för plånboken 😉 hihi. 😉 

Jag hoppas fler Kina paket ska komma imorgon eller iaf under veckan. 😃  längtar!

Hoppas vi hörs snart igen! 😃

Leave a Reply

