Cien! 

Som jag berättade i förra inlägget så köpte jag krämer för ansiktet på Lidl när jag var uppe i mark hos mamma. 

Nu har jag använt dom varje dag sen i torsdags och min näsa som har varit världens bråkigaste näsa är helt plötsligt helt underbar! Den fjällar inte alls lika mycket och man känner hur mjuk den är. ☺️ i love it! 

  
Tyvärr är jag rätt dålig på att använda hudkräm på dagtid, måste bli bättre på det! Men mitt betyg är 5/5.. Sjukt bra produkter till vettiga priser! 😍 

Jag som alltid blir torr runt ögonen när jag har haft smink har mycket nytta av ögonkrämen, helt plötsligt är det inte torrt som fnöske😃 utan jag kan ha smink och ändå känna mig “normal” efteråt. 😉

Har tyvärr ingen bild på den.. :/

En bonus ; 

  
Mitt nya sminkställ är outstanding! Ska plocka fram nummer två imorn med.:) detta blev fullt i ett nafs! 😃

Nu sova, hörs en annan dag! ❤️

wp-1448929952149.jpg

Leave a Reply

