Dagens post!

Här kommer dagens post! + några saker jag glömde i gårdagens inlägg. 🙂

Vi börjar med det jag glömde fota och lägga in igår. 🙂

  
Igår kom min brushegg! Den använder jag för att rengöra mina sminkborstar med. 😊 användes idag och så mycket enklare än att rengöra dom i handen. 

  
Sen kom ett gäng med örhängen jag köpte i en 10 kr grupp på Facebook. 😃 meningen är att jag ska ha två av paren på begravningen på fredag.❤️

  
Sen kom mina efterlängtade sminktussar! 😃 har velat prova såna länge men har tyckt prislappen varit på tok för dyr. Men hittade dessa på fyndiq.se för under 20 lappen styck. ☺️

Imorn hoppas jag det sista kommer. 😁 nyfiken som fan på grejerna! Men mest nyfiken är jag på grejerna jag beställt.. Tyvärr ska det dröja en månad innan dom sakerna kommer. 😁 gah! Känns redan som en evighet och är tre veckor kvar.. Hua! 

Men men,nu säger jag godnatt! 

wp-1448845136474.jpg

Btw, har haft sämsta dagen på länge rent psykiskt! 😥

One thought on “Dagens post!

Leave a Reply

