Fyndiq.se och Tgr 

Jag och D besökte Tgr i lördags. 

Och då följde det med lite saker hem. 😉 som alltid ^^ vet inte om jag har varit inne där och inte fått med mig minst 1 sak hemma

Iaf, denna gången var det kuvert! 😻 

  
Såå söta! ❤️

Fyrkantiga kuvert med texter på. ❣️

Idag när jag öppnade postlådan låg det massor med paket! Alla utom 1 är saker jag beställt från fyndiq.se. 😀 

Detta låg däri,  

 
Mascara borstarna längst ner i bild är från Tgr men de andra kom från företag på fyndiq.se 😍 smiiiink! Äntligen kan jag börja sminka mig igen, eller snarare leka mer med smink och utveckla det. Jag brukar bara ta på mascara och eyeliner. Sen brukar jag tycka jag är klar. 

Men nu kan jag börja med contouring och foundation igen. Dock brukar jag inte va nåt bra på de ^^ brukar sluta med att jag ser ut som en h*ra med för mycket och kanter hit och dit.. 

Fler paket väntas oxå.. Snart kommer resterande smink grejer, men är glad att dom är så snabba så jag fick lite av det idag iaf. 😊  beställde i torsdags kväll så de va snabba ryck. 😀 nu hoppas vi lådan är  lika full imorgon. 😍 då blir jag en glad chey! 😂

Vissa som läser kommer nog få vatten på sin kvarn att jag är shopaholic när dom läser detta! 😉 

Men puss och kram 😍

wp-1448929952149.jpg

PS. Kom på att de är fler saker som kom på posten idag.  Kommer i ett annat inlägg ^^

Leave a Reply

