Imorn smäller det! 

Inte bokstavligen, men min mamma kommer hit på besök över helgen. 😀 hon och hennes “gubbe” kommer med flyget imorgon eftermiddag! 

D fyller år i helgen så vi ska ha kalas och då kommer dom. Så får vi något annat att tänka på än min morbrors bortgång..

Jag satt på toa innan och skulle kliva in i duschen och då kom allt över mig, min hjärna började föreställa sig hur han såg ut när han låg i kistan och hur allt kommer arrangeras.. Blev då tvungen att lyssna på låten jag delade igår. 

Den låten får mig glad samtidigt som den gör mig ledsen. Men de är en bra låt att lyssna på när man får såna tankar som jag fick. Tanken slog mig tom om vi skulle ha den på hans begravning. Men insåg i samma sekund att det är inte jag som darrangerar den.

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att värken försvinner jag har i ryggen och benet. Om inte annat blir de väldigt skönt och krypa ner nyduschad i en renbäddad säng. 😻

wp-1448929952149.jpg
Hörs mer en annan dag.😀

Leave a Reply

