Den började inte så bra..

Idag var meningen att första dagen på mitt nya liv skulle starta! 

Vilken det självklart  har gjort. 

Men jag fick ett samtal för en liten  stund sedan  att en nära familjemedlem har dött. 😢 Gud har kallat tillbaka honom på tok för tidigt. ❤️

Jag skakar i hela kroppen och lyssnar just nu på Enya-Father in heaven på repeat. ❤️
http://youtu.be/8_QXhSGvQcg
Jag önskar att samtalet inte har kommit, jag som var så glad att vi äntligen hade fått kontakt igen och att du mådde så mycket bättre. Jag har dåligt samvete över att jag inte svarade varje gång du ringde, men jag hade ingen lust att lyssna på när du var full, det ångrar jag idag. Men som min mamma sa så kan jag inte tänka så, då blir jag idiot. 🙃

Så framför mig har jag en begravning av ytterligare en ung människa. Jag hatar när unga människor blir uppkallade för tidigt.❤️ 

Du har gjort många dumma val i ditt liv, men var ju på väg tillbaka.! Fan! 

  
Vi ses en annan gång  istället ❤️
Vila i frid! Hoppas du har träffat alla andra där uppe nu. ❤️😢

Leave a Reply

