Nytt år, nya möjligheter! 

Kan de bli bättre?!

Nytt år och nya möjligheter, det bäddar ju för att man ska lyckas med iaf en av alla drömmar 🙂 bla skaffa jobb och bättre inkomst 🙂

Tyvärr är jag rätt inaktiv här, istället för att blogga skriver jag brev, umgås med D,spelar WoW, pratar med vänner. Ja listan kan göras lång 🙂 

Helt enkelt så har jag ett ganska bra liv utanför bloggen. Och skulle jag må dåligt finns det andra och prata med än att fläka ut allting här. 🙂 

På måndag drar verkligheten igång och jag ska söka jobb som aldrig förr. Jag vill verkligen ha ett jobb. Tyvärr är ju att man inte har någon egen bil en nackdel. Annars kunde man få jobb bla imorn hemtjänsten, personlig assistent mflr.. Men men, det tar sig i sinom tid 🙂
   
 
Nu spela lite till, sen sova 🙂 godnatt  gott folk. 🙃😋

2 thoughts on “Nytt år, nya möjligheter! 

Leave a Reply

