Julen står för dörren.

Hittade bästa på Facebook som förklarar Julstress..

“Julstressad, jag? Inte heller. Revbensspjället är pyntat och satt i fot, katten är saltad och står i ugnen, julklapparna är lagda under sängen, julgranen är i frysen, jag har bakat svärmor hela dagen som nu är avkyld och fyller 5 burkar. Så nu kan påsken komma. Jag är alltid klar innan pingst. Ha en riktigt trevlig sommar allihop! :)”

Vi är inte ens klara här , och imorn kväll kommer hela familjen på tacos och vi ska spela bingolotto. 
Dessutom är jag så elak att jag kommer lämna stöket i några timmar och dra till Borås och handla de sista inför julen. 

Har fortfarande inte köpt något till D och två paket saknas till julklappsleken. Men de vet jag vad jag ska köpa redan.  Värre med D..

Nej,  nu måste jag sova.  ☺ upp och iväg för shopping imorn.  ☺

image

Leave a Reply

