Ja jag lever!

Men har inte direkt haft nåt och förtälja er. 😊

Jag befinner mig hos mamma sen några dagar tillbaka och kommer vara här under julen 🎄 D kommer hit på onsdag kväll..  *längtar*

Mamma hämtade mig vid stationen i Varberg, sen åkte vi via Ullared och Gekås på vägen hem. ☺
Blev inköpt en jäkla massa olika saker 😉

image

Våran kundvagn vid kassan ^^ Ska  kanske tilläggas att vi var fem personer som skulle ha grejer i samma vagn.  ☺ Vi handlade åt en del som hade skickat bud.  ☺ jag fick köp massa bra ha saker ^^ även saker jag säkert inte behöver egentligen.  😉 men så är det ju alltid när man är där ^^

Här är mina inköp ;

image

image

image

image

Den svarta tröjan jag har på nedersta bilden bad jag min bror köpa en till fast beige ^^ jag totalt älskar den och bär den dagligen. 

Sen har jag nog extremt dålig karaktär på vissa saker, jag har lovat mig själv och inte köpa mer stickers men köpte massor när jag var på gekås, hoppade ner lite av varje i vagnen. 😉 men nu får de räcka ett tag. ☺

⚠Får sätta köpstopp på mig själv med alla brev skrivar grejer ett tag! ⚠

image

Nu ska jag stänga ner för ikväll.  Ville mest bara visa vad jag köpte på gekås och meddela att jag lever.  ^^

image

Leave a Reply

