Får jag må bra nu?

Efter en helg kantad av ångest så hoppas jag det ska bli en bra vecka!

Jag förstod inte själv att det va ångest förrän efteråt.  Jag trodde de va magkatarr, hade ett tryck mot bröstet och kände mig nere, vilket jag gör när det kommer till just magkatarr..  Då har jag världens tryck över bröstkorgen, men inte denna gången.  Tog bikarbonat och vatten och hoppades de skulle hjälpa, men de gjorde de inte den gången.  Det var först då det gick upp för mig att jag hade en av dessa ångestattacker.
Iof inte konstigt med tanke på att det var “årsdag” på min fars död.  Jag mår lika dåligt var år den närmar sig..
Men denna gången bröt det ut dagen efter istället..

image

Har dock fortfarande sviter efter den jävla ångesten! Trött,  känner mig febrig och sjukt ont i huvudet idag.  Fick bli en soffdag, som innehåller att jag mellan varven svarar på brev,  ligger 11 kvar i högen som ska svaras på i sinom tid.  Hade 10 innan och så när jag öppnade brevlådan idag så låg där 3 till.  Alltid lika skoj när de kommer personliga brev.  Det ger dagen en annan gnista! ❇

Imorgon ramlar det nog in mer brevpapper som beställdes i helgen.  ❤

Fick ett paket idag med lite småsaker jag beställde av en tjej i lördags. 

image

Det är magneter till kylskåpet och två vingar.  😊 har inte med båda på bilderna bara.  ☺

Nu ska jag ta mig Alvedon för huvudet och sen ge mig in i brev högen igen! ☺

På återseende! ❤

One thought on “Får jag må bra nu?

Leave a Reply

