18 år sedan ❤❤

Och det är lika ofattbart än att du är borta och att jag aldrig mer kommer få höra din röst förutom det lilla jag har inspelat på kassettband.

Jag saknar dig så det gör ont inuti mig!
Den 11/12 är en tung dag var år. ❤
Det har börjat smyga sig på redan för några dagar sedan.  Fick tänka efter varför jag mådde dåligt och kände mig nere helt utan någon anledning. Kom då på att det drar sig mot den 11. Nu är dagen här, dagen som är den mörkaste på hela året. 😢

Du är mitt allt, och du kommer alltid ha halva mitt hjärta! 💕 jag hoppas att vi ses en dag så jag får ge dig en stor kram och en smäll, för att du lämnade oss alldeles för tidigt! ❤

image

Älskar dig till månen och tillbaka ❤

Leave a Reply

