Hemmagjord stjärna!

Om jag får nys om nånting måste jag ju testa det.. Tycker jag då det är roligt är de kört..  Då gör jag de i parti och minut ^^

Iaf, för några dagar sedan såg jag att en jag följer på instagram hade gjort en stjärna i papper, som man kan hänga i bla fönstret eller vart man nu vill..
Sen såg jag en kompis som gjort en likadan.. Så självklart va jag tvungen och testa. 
Första stjärnan krävde många svordomar och psykbryt 😉 men till slut fattade jag vinken och då gick det av rena farten!

image

Denna gjorde jag igår ❤ (den är röd inte rosa som de ser ut)

Idag va jag såklart tvungen att prova och göra modeller mindre..

image

image

En vit och en Ljusrosa blev det gjort idag! Men då kommer frågan,  vart ska jag ha dom? 😜
Det “värsta” är att jag är sugen på att göra fler,  just för att det är så jävla roligt!

För er som vill göra stjärnor själv så rekommenderar jag denna sidan :
http://www.arla.se/arla-play/arlakadabra/?video=W-DPYeJXVDCEovzQM1de5g

2 thoughts on “Hemmagjord stjärna!

Leave a Reply

