1:a advent

Hur mÄnga som bloggar har inte skrivit ett inlÀgg om just 1:a advent idag?

Jag tÀnker vara en av dom helt klart ^^
image

Min första advent skulle vara och stĂ€da klart hemmet,  pynta det sista och avsluta med att dammsuga. Blev nĂ„t av det gjort? Noep, istĂ€llet har jag varit deprimerad, nere och mĂ„tt sĂ„dĂ€r..
Suttit och skrivit brev mest hela dagen, svarat pĂ„ dom sista fem som lĂ„g i högen.  Nu fĂ„r vi hoppas de ramlar in x antal under veckan.. SĂ„ jag har mer och skriva. ^^

image

SĂ„hĂ€r ser de ut runt mig nĂ€r jag skriver 😉

Jag har funderat pĂ„ varför jag har kĂ€nt mig likgiltig sen igĂ„r..  Kom pĂ„ det idag..
Det börjar ju för f*n dra sig mot den 11/12.. Dagen dĂ„ min pappa dog.  Lika jobbig dag varje Ă„r.. Och de smyger sig sakta men sĂ€kert pĂ„ runt första advent och hĂ„ller i sig fram tills dess..
JĂ€vla skitdag! ❀ Saknaden efter pappa blir större Ă€n nĂ„gonsin vid dessa högtider! ❀ jag hatar det.. Önskar han vore i livet istĂ€llet Ă€n att behöva mĂ„ dĂ„ligt.

image

Imorn eller nĂ€r jag kommer ihĂ„g det kommer det komma ett inlĂ€gg om vilken underbar sköterska jag trĂ€ffade pĂ„ vĂ„rdcentralen,  som faktiskt tog mig pĂ„ allvar! ❀

PĂ„ Ă„terseende,  ögonen gĂ„r i kors sĂ„ dags och sova nu. Godnatt! ❀

image

One thought on “1:a advent

Leave a Reply

