Förra veckan!

Tänkte köra en liten sammanfattning av förra veckan. Hittade denna på en av storbloggarnas inlägg. !

Vad ska du göra idag?
Idag har jag fixat inför advent och jul så gott jag kan, men ska upp mer från förrådet!

Vad har varit bäst i veckan?
hmm, det har nog varit att jag mått så bra som jag gjort!

Vad har varit sämst i veckan?
Att ta proverna i fredags! Har världens blåmärke idag och de blir bara värre och värre.. Jäkla sköterska att inte kunna sticka som folk eller lyssna på vart man är bäst att bli stucken på !

Vad har du sett för filmer?
Mamma Mia, Ted (gick på tv samtidigt som vi spelade), och en bit av HSM 1. (high school musical)

Har du gråtit något?
Nej, gråter ju fan aldrig längre.. Antideppen tar bort alla känslor..

Vad längtar du efter?
Pengar haha ! Nej men att få fira jul med min familj ❤

Vad har du ätit mest av?
Husmanskost! 🙂

Vilken låt sammankopplar du med den här veckan? 
Dör för dig med Danny Saucedo
Vilka emojis får sammanfatta veckan?

🙂 😛 ^^

Leave a Reply

