Panikångest?

Alltså, läser bara mer och mer om de som förssigår i världen..

Och jag blir inte direkt förtjust av allt jag hör. Jag försöker trycka bort de mesta, men man kan inte blunda för verkligheten..

Såg via D’s facebook att en tjej han känner hade lagt ut en bild på Knutpunkten här i Helsingborg. Och det var att det var stor polisberedskap där + flera andra ställen här.. Det skrämmer mig..

12270484_10208591729730009_1172592120_n

Jag trodde att Sverige var ett tryggt land och växa upp och leva i, men som det är just nu är jag rädd att det inte är så längre, utan man ska behöva vara rädd här med..  Ska jag behöva vara rädd i mitt eget hem/land?
Dom sa på presskonferensen idag att vi behöver inte vara oroliga utan leva våra liv som vanligt men ha ett vakande öga typ. /vara vaksamma..

Det får ju mig så mycket tryggare..

 

Nä, nu ska jag spela WoW i goda vänners lag, hoppas det får mig och skingra tankarna lite om terrorn som pågår..

 

På återseende!

One thought on “Panikångest?

Leave a Reply

