Finns det någon förening..

… För anonyma TGR missbrukare?

Jag kan verkligen inte annat än och skratta åt mig själv som hela tiden tänker,  måste gå in på Tgr och köpa det eller det.. 😜
90% av alla klistermärken jag har till mitt brevskrivande är från just TGR.. Älskar deras grejer och inte minst priserna.. Två kartor stickers för 10 kr.  Vill man ha nåt lite extra betalar man 20 kr istället.. Dyraste stickers grejerna tror jag kostade just 20 kr.. Kan varit 30 kr.. Tyvärr har dom inte brevpapper, eller de kanske är tur för min plånbok.  😂
Finns sidor på Facebook man kan köpa de på istället..

Men jag har tänkt ut ett nyårslöfte iaf, inte köpa mer stickers eller brevpapper än jag behöver.. Just nu har jag två lådor fulla med brevpapper och stickers och fler på väg hem.. Hihi..
Det blir ett beroende att man vill ha mer och mer.. Ser man nåt nytt brevpapper måste man bara ha det.. Har de då ett riktigt bra pris lockar det ännu mer..

Imorn ska jag och gubben till stan,  vi ska handla åt mamma på TGR.  förhoppningsvis kommer jag inte hem med nåt mer till mig..
Varför jag ska handla åt henne är för hennes närmaste är i Göteborg och där är hon aldrig..

image

Man ser inte ens allt på denna bilden.  Kan ge er en bättre bild en annan dag.  ^^ inte lätt och fota mitt i natten med blixt i ett rum utan taklampa.  ☺

Nu får det bli att sova lite.. Innan man ska upp igen..

Godnatt och sov gott 😋

One thought on “Finns det någon förening..

  1. Svar: De små burkarna i trepack som jag har till mina minipärlor tror jag kostade 8-9:-/3 pack! Finns i blått, rosa och grönt har jag för mig…

    Jag vet, det har inte vart så tidigare, vet inte vad som hänt. Men är i väntan på ny design så det kommer bli bättre inom snar framtid =)

    Like

Leave a Reply

