Är det dags nu?

Jag har trott i många år att tredje världskriget är på väg..
Nu verkar det som det faktiskt är så! 😢

Jag är livrädd över hur världen kommer att utvecklas! Kommer vi alla att dö om det blir krig? Kommer jag att dö?
Jag är livrädd för att dö, jag vill leva livet som det alltid varit.  Inte krig eller så, men det är det väl ingen som vill. 

Men först detta som hände i Paris 🎡 i fredags och nu läser jag att Stockholm/regeringen är hotat. Och dom ska tydligen slå till imorgon?!

Jag är rädd och inombords pågår världens krig med känslorna. 

Min bild av krig är att typ alla blir ihjäl skjutna eller dör på nåt annat sätt. 
Vet att den kanske inte riktigt stämmer..

Jag är livrädd att dom ska börja bomba med flygplan,  gör dom det kommer dom utplåna stora områden. 

Summan av det jag skrivit är att jag är livrädd att någon ska hända! Hoppas verkligen inte det ska bli något Tredje världskrig..

image

Over and out!

One thought on “Är det dags nu?

Leave a Reply

