Pärlor, djävulens påfund?

Idag tog vi oss en söndags utflykt till Väla 🙂

Har ett nytt projekt i skallen,  har man då adhd måste de gå i bruk direkt.. 😉 Kan ju inte vänta flera dagar innan man gjort slag i saken. Man kan ju ändra sig. 😜

Iaf,  vi tog bussen ut till Väla och var inne på TGR och kollade efter lite saker till mamma (hon hade bett mig handla), tyvärr fanns inget av det hon sökte,  men kom ut med pärlor och ett hus att ha till jul. 🎄

image

image

Dom har en sort till på huset så måste dit och köpa det med någon dag.. 😊 älskar dom,  små, söta och riktigt mysig belysning.  ☺
Behöver jag ens tillägga att jag älskar hus? Vill inte tänka på hur många jag har egentligen.. 😉 tom köpt en ljusslinga med hus ^^

Efter det tog vi en sväng till Ikea för att införskaffa mitt projekt! Pärlor! Dom har en stor burk för 49 kr.  Och plattor kostar 15 kr för tre eller fyra stycken. (minns inte just nu)

image

image

Ser nu att det är fyra plattor ^^

Jag och D har sorterar pärlor hela j*vla kvällen.  😜 och de märks knappt i burken.. Kanske klar lagom till jul. 😂

image

Får nog bli en vända för mig imorn igen och sortera. Vet vad jag har och göra på dagarna framöver iaf.  😅
Köpa sorterade pärlor var betydligt dyrare,  skulle gå på över 200 kr och fanns inte ens alla färgerna så fick bli såhär, med massa jobb istället ^^ Ingen som vill komma hit och hjälpa mig? Fritt kaffe ☕ utlovas! 😜😉

Nu ska jag krypa ner under duntäcket och spela Simpson och Hay Day innan jag ska sova. 
Är tung i huvudet,  fryser och trött allan ikväll.  😕

Så jag säger bara godnatt och sov gott!

2 thoughts on “Pärlor, djävulens påfund?

Leave a Reply

