Under ytan..

… Finns stora och små…

Just nu är jag under ytan, jag mår i ärlighetens namn inget vidare.  Men blir bättre när D kommer hem så man inte är själv. 
Jag saknar min mamma sjukt mycket sen hon åkte hem.. Nu är de mer än en månad kvar tills vi ses igen.. Men då blir det några extra dagar hos henne. ❤

Men jag hatar att må såhär.. Det är skit och hamna under ytan hela tiden.  Eller ja hela tiden är väl och ta i,  men tyvärr rätt ofta.  Men i dom flesta fall går de över på nån dag,  men denna gången har de suttit i sen i söndags.. Idag är en av dom bättre dagarna sen det startade.. Men jag kan inte säga att jag mår bra för det..
Nu är jag på väg ner till stan för att lämna in papper,  sen ska jag ta tag i hemmet,  måste plantera några skott jag har + städa upp..

image

Nu säger jag over and out! På återseende! ❤

Leave a Reply

