Jag drog ut på det istället..

..tills imorn..

Jag fick min mamma att stanna en dag till, så imorn ska jag vinka av henne istället. 😦
Men då har jag med mig D och då slipper jag åka hem själv iaf. 🙂 Kommer va himla tråkigt nästa vecka när hon åkt hem, tur D jobbar tidigt så jag slipper va själv på kvällarna. Dom är alltid värst när man inte mår bra.. Och nej, jag mår nog inte riktigt hundra om jag tänker på det.. Känner att det ligger och gror, men orkar inte ta tag i det.. Satans mörker och höst..

Ser ni att jag har gjort om bloggen till hösttema? Eller jag har slängt in lite löv iaf 😛 Man får va glad för de lilla ^^

Nä, jag borde egentligen inte sitta framför datorn, ska gå lägga mig strax, börjat bli så satans trött på senaste tid och sover länge på morgonen och vill gå lägga mig tidigt på kvällen. Börjar jag bli gammal tro? 😉

Nej, puss och kram och nyp i stjärten!

One thought on “Jag drog ut på det istället..

Leave a Reply

