Vill inte..

.. Att lördag ska komma..
Det är då jag ska vinka av mamma vid tåget och hon åker norrut igen.  😢

Nästa gång vi ses sen är i slutet av december.  😦 men får försöka hålla humöret uppe så gott det går.  ☺
För hur mycket jag än älskar och bo här så saknar jag min familj så det gör ont emellanåt.  Vill kunna träffa dom när jag vill precis som jag kunde när jag bodde i förra lägenheten. 
Men,  jag tror det är betydligt bättre för mig att bo här på alla vis.  Jag kommer bort från vissa och närmare vissa. 

Imorn ska jag, D och mamma ut till Väla igen och shoppa lite på Ikea,  finns pengar kvar på presentkortet Och det finns lite småsaker som behövs.  Finns iof stora och dyra saker vi behöver med, men det får bli en annan gång när ekonomin tillåter det.

I flera dagar har har jag tänkt på barn,  och hur gärna jag vill ha barn. Helst igår som alla vet. 
Men vet att min övervikt sätter käppar i hjulen för det.. Och det är inte så jävla lätt och bara tappa 30 kg sådär hux flux. 
Även om jag önskar att det skulle gå fortare än det gör..

Men men,  nu blev det en massa babbel igen.  Jag ska krypa ner i en ren bäddad säng nu och sova som en prinsessa! ❤

image

Godnatt! ❤

3 thoughts on “Vill inte..

Leave a Reply

