En dag på stan..

.. Med min älskade mamma!

Vi gjorde väla osäkert, hon har aldrig varit där och jag fick presentkort på väla och Ikea,  så vi tog en tur till TGR och IKEA som vanligt.  😉

image

Detta leverade TGR ^^ gick in för att visa mamma butiken och kommer ut med massa grejer själv.  Som vanligt! ^^ verkar som jag inte lyckas gå in där utan att shoppa iaf nånting!

Sen gick vi vidare till IKEA, där började vi med att äta lunch. ☺ båda va ashungriga, speciellt jag som åt frukost redan vid 8 imorse för att hinna till ett möte.
Vi åt standarden, köttbullar!
image

Jag bara älskar deras köttbullar. ☺ och det är så gott och få potatis till maten med. Jag är värdelös på att koka potatis till maten.
Efter det gick vi ner till botten plan. Där som har ljusen och sånt, tog en shortcut för att slippa gå igenom alla avdelningar. Skulle bara ha blommor och ljus. Fick dessutom tag i blomkrukor som bara kostade 5 kr styck. Blev åtta såna så man har lite lika iaf på hyllorna. 😉 blev tre palmer oxå, såna små saker som man kan ha i fönstren (så katterna kan äta upp dom!!) Asta har redan provsmakat två av dom.. 😨

Jag och mamma funderar på att åka ut dit imorn igen, jag ångrar att jag inte köpte en lykta till och ha på balkongen och en dagbok på TGR. Så innan veckan är slut måste jag dit och köpa det..

image

Min älskade lykta! ❤
image
Här syns några grejer vi köpte iaf på Ikea, den blomman med röda blad är mammas, hon ska ge den till en brevkompis hon ska åka och träffa på torsdag när hon ändå är här nere. ☺

Nu blir det natti här, först bara levla lite i Simpson spelet på plattan. 😉

godnatt 😴!

Leave a Reply

