IKEA, igen..

Man kan tro att jag bor på IKEA här i Helsingborg 😉

Men de gör jag icke,  även om jag gärna hade varit där mer än jag är idag.  Hihi.  😉
Idag blev det en tripp med familjen innan dom åkte hemåt igen.  😟 ville dom skulle vara här längre, men deras vardag och liv tickar på som vanligt fastän syrran flyttat till Helsingborg. Men vi ses om typ 1.5 månad igen som tur är.  ❤
Mamma är kvar några dagar extra och vi ska umgås och så.  ❤

Men tillbaka till IKEA, jag fick presentkort där i present igår på kalaset och va såklart tvungen att åka dit och kolla lite.. Jag hittade massor,  men snålade till det på i princip allt jag såg.. 😉
Resultatet blev detta
image

Ljuslyktorna som ser ut som kronor har jag suktat efter i massvis med år, från min första lägenhet typ. ❤ idag köptes dom äntligen!
Mamma tyckte dom va fula och min bror tyckte de såg ut som silar man har i avloppen. Hehe. 😽
image

Men jag tycker dom lyser jättefint.. ☺ supernöjd med dom! ❤

Nu blir det bron, och glass till det. 🍦

Kommer inlägg om våran tripp till Helsingør igår. 😊

på återseende!

One thought on “IKEA, igen..

Leave a Reply

