Brevvänner!

Jag har på senaste tid samlat på mig massvis med brevvänner!

Jag tycker det är rofyllt och sitta och skriva till någon med papper och penna. Betydligt roligare än och sitta och skriva på mejl / sms. 🙂

Men sen har jag en undran, jag har flera vänner jag har blivit medlem i deras gruppar på facebook, och där skriver dom när dom får brevet och när dom postar till mig. tillägga att jag har inte skickat förfrågan, utan dom har lagt till mig. 
Finns garanterat dom som tycker det är spännande och kul och få veta. Även om jag vill ha koll på allt in i minsta detalj tycker jag spänningen förstörs av att få veta när det postas. Jag vill hellre det ska dimpa ner i brevlådan som en överraskning!

Vad tycker du? Ska man veta att de är på väg eller bli en suprice när just brevet ramlar in i postlådan?

Sen en sak till, dom man är vän med på facebook är inte lika roliga och skriva till då dom skriver ju allt där och man får veta allt där, och inte i brev..
Och ja, jag kan ta bort dom som vän, men tar inte dom det fel då?

wpid-dsc_0239.jpg

Nå, kommentera gärna vad ni tycker och tänker om det! 🙂

Nu blir det och städa och laga mat till kalaset imorn 🙂

Puts o kräm!

One thought on “Brevvänner!

Leave a Reply

