Väla levererade återigen!

Gud vad jag älskar och åka ut till Väla!
Fast ändå inte.. Man blir så stel i benen dagen efter man har gått på all betong och asfalt ^^

I vilket fall som helst så hamnade vi på Väla i fredags för lite shopping. ☺ TGR, Arkens zoo och IKEA fick sig ett besök av mig.  😉

På Arken zoo köpte vi halsband till raffeman och lite godis till dom. 

TGR däremot blev de lite kul pyssel införskaffat ^^

image

Ballongerna ska bara på mitt kalas,  även skeletten, resterande saker köptes för och kunna pynta breven jag skriver.  ☺ ja ska ju såklart inte dekorera med choklad 😛 men de är ett måste att köpa om man är där 😉
Älskar verkligen TGR, speciellt priserna! Det dyraste kostade mig 20 kr per paket. ☺
Sen innan vi åkte hem hamnade vi på IKEA för lite shopping till hemmet.  😊 behövs alltid! Sjukt mycket saker som behövs i ett hem man inte tänker på.  Småsaker alltså..

image

image

Vi köpte bäddset, krokar, blommor, doftljus, dofter i annan form, glödlampor, handdukar, filtar och krydd förvaring vi kan ha i lådan! Den dyraste kostade 29, jag gillar och handla till låga priser! ❤

Nu sitter vi på tåget från Lund,  har varit på 7 års kalas hos Ds syster idag.  ☺
Vi ska inom affären på vägen hem och köpa kvällens mat + lite annat crap! 😉

På återseende!

Leave a Reply

