Förkylning från helvetet!

Jag tycker det iaf..

Jag hostar nästan lungorna ur mig.. 😕
Jag vet att min rökning inte gör det bättre.. 🚭
Men iaf,  jag har legat i feber sen mötet jag skrev om, även hostan som jag nämnde.  Denna gången har skiten satt sig på luftrören.  Jag och D var på netto innan och jag kom knappt 200 m innan det började trycka över bröstet och jag inte fick dåligt med luft.  Flåsar för minsta lilla..  Jag kan lätt gå till netto och tillbaka annars..
Jävla förkylning! Ut ur min kropp!!

Men, på netto köpte jag lite pynt ^^
Blev bla en ljusslinga. Älskar den!!

image

Och halloween pynt som jag ska göra en dekoration till bordet med.  ❤

image

Jag tycker dom va så söta! Fanns 9 och 12 pack.  Körde på 12 packen så fick jag mer för pengarna 😉

Nu är de fan höst / kallt! Duntäcken åkte i sängen idag! ❤

image

Katterna älskar det lika mycket som vi gör.  😍😉 kommer sova som en prinsessa inatt i gottade täcket! ❤

Nu blir det att kurera sig med Alvedon och slemlösande och sen sova!

Godnatt gott folk!

Leave a Reply

